Maison Incens

Infiintata in Franta in anul 2013 de Philippe Constantin, Maison Incens este Niche. Niche reprezinta autenticitatea, creativitatea si arta olfactiva, creatii unice indepartate de tendinte. Niche este despre a fi diferit, de a te individualiza prin miros si de a iesi din multime. Asta incerca Maison Incens sa ne propuna, cu un accent deosebit pe maiestrie si calitate.


Imi place aceasta propozitie de la Serge Lutens cand vorbeste despre l’incendiaire " Focul nu este in parfum, ci in mine. Vreau sa aprind inabusitul carbune din lumea parfumurilor, sa pun focul din nou in parfum!"


"E timpul parfumului! Niciunul dintre noi nu a raspuns vreodata, a fost doar o miscare globala, un efect de domino. De la o clasa de studenti, la criticul de parfumuri, la parfumier, la producatorul de trandafir, la producatorul de parfumuri, la designer, la regina florilor...
Pentru ca in toata splendoarea lor statica, parfumurile mele sunt sarbatori nobile, valuri invizibile de mirosuri si arome care lovesc ochii, nasul, gustul si mintea. Am vrut sa creez parfumuri nemirosite si neconventionale, deoarece cred ca putem compara parfumurile cu o pictura, care are sens cand este diferita si personala. Cred ca tatal meu ar fi mandru de mine." - Philippe Constantin


In ziua in care Philippe Constantin a intalnit creatorul Jean-Claude Gigodot, viata si cariera lui s-au schimbat, pasiunea pentru parfumuri s-a nascut. Cativa ani mai tarziu, el a decis sa creeze Maison Incens in onoarea tatalui sau si manuscrisul acestuia, o compilatie de desene pe piele si povesti parfumate.


Maison Incens este semnatura olfactiva a cartii tatalui sau. Colectia pe care o creeaza este inspirata de o civilizatie fantastica, in care codul de comunicare se bazeaza pe parfumuri si viata este condusa de mirosuri.


Usile casei Maison Incens va invita sa pasiti intr-o atmosfera magica si sa descoperiti parfumuri dintr-o alta lume.

Acest site utilizeaza cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de rețele sociale si pentru a analiza traficul.